DIY | ZAJÍČKOVÁ GIRLANDA (...a jiný velikonoční srandy)

18:00 Michelle B 4 Comments


K Velikonocům jednoznačně patří všelijaký zdobení a malování vajíček a já tuhle tradici rozhodně nezatracuju. Jen mám pocit, že mě tak nějak ta obyčejná výzdoba plná kýčovitých zajíčků a kuřátek už  krapet nudí, a tak jsem zapátrala po originálnějších nápadech na velikonoční výzdobu. :)


R O Z T O M I L É   S K L E N I C E

Máte rádi takový ty gumový cukrátka v podobě vajíček? Já teda ne, jsou na mě příšerně sladký. :D
Ale jsou roztomilý, to jo.

Takže, kdo by si chtěl udělat takovou krásnou sklenici plnou krásnejch (ale ošklivejch) vajíčkovejch bonbonů, bude potřebovat:
• sklenici
• ošklivý bonbony
• vytištěný a vystřižený obrys zajíčka, vajíčka, kuřátka nebo zajíčkový/kuřátkový samolepky

Postup je jednoduchý - nalepit samolepku, natřít sklenici, nechat zaschnout, sundat samolepku, dozdobit. A tradá :)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Zdroj: https://www.popsugar.com/smart-living/
photo-gallery/31024252/image/31024256/Paint-Chip-Garland)

G I R L A N D A   N . 1


Jsem často dost velký lenoch, takže nápady, co hledám, musí být většinou dost jednoduchý, aby mě neodradily.
A myslim, že nic jednoduššího, než tohle, asi najít nedokážu.
Prostě vystřihnout vajíčka z barevnýho papíru, udělat do do nich dírky a dírkama provlíknout  provázek.


Ale nebudeme naivní. I pro spoustu dospělých je kolikrát dost obtížný nakreslit pravidelný kolečko, nebo vajíčko, natož ho vystřihnout. A nezranit se u toho.










----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
(Zdroj: http://blogg.skonahem.com/hemmamedhelena
/2015/03/21/paskpyssel-sota-fagelbon-att-hanga-i-paskriset)/

Z Á V Ě S N Á   D E K O R A C E 


Tohle mi přijde asi jako ta nejroztomilejší dekorace pod sluncem!

Žádná přehnaná žlutá barva, žádná uměla tráva, žádný vycpaný kuřátka a stejně to vypadá velikonočně jak nic na světe!

Návod z webu je v (asi) finštině, takže nerozumim ani čárku, ale díky bohu - jsou tam obrázky! :D

A postup?
• vyfouknout vajíčko (šikovní už to umí, méně šikovní si najdou návod a ti nejméně šikovní řeknou mamince:)))
• z boku vajíčka udělat dírku, kterou pak zvětšíme
• dírku vystlat a vyzdobit




----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

G I R L A N D A   N . 2

(Zdroj: http://www.createcraftlove.com/bunny-pom-pom-garland/)
A další roztomilá girlanda.
Protože roztomilejch věcí není nikdy dost. A protože girland taky neni nikdy dost. A protože bambulky.

Tohle zařazuju záměrně na konec, protože ikdyž to tak možná nevypadá, je to z těhle všech věcí ta nejsložitější.

Taky jste na základce o výtvarce museli vyrábět bambulky? My jo, asi jednou. A tak moc mě to nebavilo, že jsem to už v životě nedělala.
Každopádně to bylo špatně. Protože teď si kvůli tomu nepamatuju, jak že se to vlastně dělá.

Ale pokud jste šikovnější, než já, a nebo máte lepšího pamatováka. A nebo prostě nejste líný a vygooglíte si to, tak si vyrobte bambulku. Pak na ní tavnou pistolí přilípněte ouška vystřižený ze čtvrtky, filcu, nebo jinýho rovnýho, pevnějšího materiálu a pak to pomocí jehly a provázku celý spojte. :))

No, a pokud jste nejšikovnější, tak si můžete vyrobit všechno najednou a nejlíp třeba dvakrát. Pro mě. :))
Tak pac a pusu, výzdobě zdar.



4 komentáře:

  1. ty vajíčka na větvičkách jsou nejvíc boží! Sice mě velikonoce nikdy moc nebrali, ale babička se je snaží pořád dodržovat a v těchhle věcech si dost libuje, takže jdu dědovi poslat tu fotku aby ji to ukázal a ona začala vyrábět:D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc se mi líbí ta zavěšená vajíčka, ale už se vidím, jak bych to vejce vždycky praskla celé, takže raději nebudu zkoušet :D

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji za inspiraci, vypadá to krásně!

    OdpovědětVymazat
  4. Já teda Velikonoce jako svátek moc ráda nemám, ale zas miluju jaro, takže aspoń nějaký ten věnec na dveře a větvičky do vázy na stůl jsem splácala. :) Tohle je moc pěkná inspirace, to by se líbilo mamce, ta je na to skoro profík, vždycky má krásnou výzdobu. :)

    blog Days of Daysy
    Agregátor blogů - zviditelni svůj blog

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥