FOTO | podzim v lese

14:00 Michelle B 29 Comments

Je to už nějakej ten pátek, co přestalo období "Ráno je mi zima, tak se radši nabalim. A co, že mi odpoledne bude horko.." a naopak tu máme to proč-je-mi-furt-taková-zima období. Ten čas, který je sice plný sluníčkovejch článků o vánocích, skořici, svetrech a horký čokoládě, ale nikdo už se nezmiňuje o těch nechutnejch změnách počasí kdy ráno prší, dopoledne sněží, odpoledne mrzne a večer se kloužete po zadku. A navíc, ať je jakákoliv část dne, tak je prostě zima.
A to mě štve.

Každopádně já tu mám ještě pár fotek z podzimu, který se sice dostaly na facebook, i instagram, ale tady na blogu to má stejně vždycky největší sledovanost. (Nechápu.)
Ať se líbí. :)

Za jakoukoliv odezvu tisíckrát díky!



29 komentářů:

  1. Fotky jsou moc krásné! Máš Instagram? Ráda bych se na něj podívala a případně začala sledovat :). Budu mít pár výtek - to logo v záhlaví blogu máš hrozně obrovské a ono je to rozmazané a dost mě to irituje, protože já nosím kontaktní čočky a vždycky když je něco rozmazané tak si říkám jestli je to jen rozmazané, nebo už zase tak blbě vidím :D. A ještě mi připadá škoda, že jsou fotky tak malé - jasně, jde si je rozkliknout, ale podle mě je škoda když jsou fotky tak hezké a přitom berou tak málo místa a zbylý prostor je nevyužitý. Já bych je dala alespoň o něco větší :). Jsou ale fakt moc krásné!

    OdpovědětVymazat
  2. He tak teď jak jsem vložila komentář tak se mi to zobrazilo všechno správně :D. Přitom jsem už před tím několikrát aktualizovala. Nechápu kde se stala chyba :/. Takže se omlouvám :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát díky za komentář a za pochvalu! :) Ale v první chvíli jsem se fakt lekla, jak jsi psala o těch nedostatcích, protože jsem žila v tom, že mám všechno tohle "pošéfovaný".. :D No naštěstí to byl teda jen chvilkový truc na tvym počítači. :D
      Jinak instagram mám - najdeš mě tam jako bemichelle.b (pro zjednodušení dávám odkaz - https://www.instagram.com/bemichelle.b/ :)

      Vymazat
  3. Líbí se mi ta první. Nevím, mám nějakou úchylku na jehličí asi, nebo co. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No co, každý má svoje úchylky.. ;D
      Každopádně díky za komentář :)

      Vymazat
  4. Odpovědi
    1. Děkuju mockrát! :)) jo, je to fešák, jen kdyby to ještě nebylo takový čertisko :D

      Vymazat
  5. ta posledni fotka je nejuzasnejsi, co jsem za dlouho dobu videla <3
    a s tim pocasim si myslim, ze jsem jediny clovek na planete, ktery se primo uziva tu zimu, dest, snezeni, mrznuti, etc.. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Teď jsi mi udělala obrovskou radost. :))
      jinak myslim si, že jsi asi vážně jediná.. ;D .. ne, dělám si srandu. teď mi ten sníh taky dělá radost, konečně pořádná zima. Jde se stavět sněhulááák :D

      Vymazat
  6. Krásné fotky, moc se mi líbí hlavně ta muchomůrka! :)

    Jinak jsem ti přišla popřát krásné Vánoce a vše nejhezčí do nového roku, užij si svátky! :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sice už byla polomrtvá, ale pořád vypadala k světu! Tak jsem jí nemohla nechat bez povšimnutí.. Jinak ti mockrát děkuju, jak za komentář, tak za přání a i já opožděně přeju tobě krásný rok 2017, ať se ti daří, na co šáhneš a ať jsi šťastná! :)

      Vymazat
  7. To vaše psisko je tak roztomilý!:) Taky chci nějak=ho mazla na poňuchnání!:)
    A muchomůrka je boží!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky, díky, díky! :)) škoda jen, že k poňuchnání je vždycky jen tak deset minut po probuzení a pak už řádí, jak ďas.. :D

      Vymazat
  8. Muchomůrka je boží! A baví mě i ta poslední, mám strašně ráda tyhle pohledy na cesty "do neznáma" :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! U tý poslední mě ale strašně štve to vodítko. Jenže na volno jsem ho pustit nemohla, na to to bylo ještě hloupý tele a zdrhnul by mi, a nejsem vůbec žádnej machr na retuš. Bohužel :D

      Vymazat
  9. Krásné fotky, ta muchomůrka obzvlášť! :)
    Další fotky, prosím! :)
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc, Maruško! :) Pokusím se ti vyhovět v co nejbližší době ;D

      Vymazat
  10. Ty fotky jsou opravdu krásné a nejvíce se mi líbí ta poslední, ani nevím proč. Jen jsem se chtěla zeptat čím fotíš? Jsou z toho opravdu krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mockrát děkuju! :)
      Mám zatím jen obyčejnou amatérskou zrcadlovku Canon EOS 1100D. Ale na foťáku až tak nezáleží, záleží na tom, co s ním dokážeš :)

      Vymazat
  11. Prekrásne fotky! Odkedy mám zrkadlovku (rok), tiež som chcela chodiť veľmi fotiť, ale akosi si na to neviem nájsť čas. Keď bude mať priateľ auto, dúfam, že spolu budeme chodiť, býva v Košiciach a tam v okolí je to nádherné:) Tá muchotrávka je naozaj brutálne odfotená a mám roztomilého psíka ♥

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pro začátek si ho stačí brát s sebou na různý výlety, procházky, i třeba jen na cestu do města. Taky jsem takhle začínala. :)
      Ale je pravda, že auto se určitě hodí. Dostaneš se tak na mnohem víc míst. :)
      Tak až se k tomu dostaneš, těším se na fotky! A děkuju! :)

      Vymazat
  12. nádherné fotky! tá muchotrávka, aa posledná foto sú fakt úžasné :)

    OdpovědětVymazat
  13. Kdepak jsi? Netrpělivě vyhlížím další článek! :)

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jééé Daysy, to mě nesmírně těší! :)) Bohužel jsem teď měla spoustu osobních a rodinných problémů, a tak šel blog i focení na chvíli stranou. Ale neboj, kromě článků připravuju ještě jedno menší překvapení, tak snad se bude líbit! :)
      Každopádně tvůj komentář mě zase o něco popohnal a nabil pozitivní energií. Takže díky :) zatím se měj krásně!
      Michelle ❤️

      Vymazat
  14. Ty fotky jsou uplne dokonaly. <3

    OdpovědětVymazat
  15. Ahoj, čím jsi docílila toho barevného nádechu fotek? :) nastavení fotoaparátu? nebo následná úprava? budu ráda za tipy, jsou to krásné fotky :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥