DOSTANE DOBBY PONOŽKU??

17:33 Michelle B 13 Comments

Sice jsem dneska chtěla vydat úplně jiný článek, ale tohle, co se mi dneska stalo, to prostě musim vypustit do světa.

Nevíte někdo, jestli mají dneska Bradavice nějaký výročí, někdo z kouzelníků má narozeniny, nebo banda smrtijedů vyhrála v našich volbách? Protože dneska se to prostě Potterem kolem mě jen hemží.
Možná mi jen vesmír dává najevo, že se konečně objeví ten přijímací dopis.
Výsledek obrázku
(Zdroj: http://myhomedecorideas.xyz/) 
RÁNO
Momentálně pracuju v hypermarketu. Kromě jídla a lubrikantů tu samozřejmě prodáváme i nepotravinový zboží - hrnce, pánvičky, hračky a knížky. 
Hned ráno jsem šla do skladu do kanclu pro nějaký papíry. Vejdu a zaseknu se, protože vidim, že u stolu mýho manažera jsou čtyři kolegové z různých oddělení a tak divně se chovaj. Kolektiv jsme poměrně mladej, cca 20-25 let, takže si prostě představte tři mladý cácory a jednoho zajíce, jak do něčeho společně čumí, něco říkaj a divně se hejbou.
V tu chvíli, kdy jsem vlezla dovnitř se na mě všichni otočili a začali se smát. Tak jsem si říkala, jestli jsem debil já nebo oni.
Oni se ale pak trošku rozestoupili a já na stole uviděla papírovou bednu plnou ňákejch žlutejch věcí a kolega jednu z těch žlutejch věcí držel v ruce. Byla to knížka.
A ano, uhádli jste. Byl to novej Potter ♥♥ (a ano, teprv teď přišel k nám do prodeje. a ano, ty čtyři pošuci si prostě v pracovní době rozdělili role a "hráli" tam divadýlko)

DOPOLEDNE
Jak už jsem řekla, pracuju v krámu. Takže denně vidim stovky lidí. A ikdyž jsme malý a zaostalý město, už asi třikrát se mi poštěstilo slyšet, jak rodič na svý dítě řve nečeský jméno - jednou to byl James, pak to byla Mia a dneska? Dneska si tak stojim v uličce s hračkama, kde se toulá malej klučík. Přijde za nim (asi) taťka a vypadne z něj. "Nech to Harry, nebo se bude pani prodavačka zlobit, že jí tu děláš bordel." .. V tu chvíli jsem si spíš vzpomněla na Marva ze Sám doma a jeho "Harry! Jdu do baráku!" .. ale teď večer si říkám, že to prostě byl jednoznačně malej Potter bez jizvy.

ODPOLEDNE
Tim ale bradavický náznaky nekončily.

Cesta z práce byla klasicky pěšky. Nesu si tak tu tašku s nákupem, zadumaná, čumim do země. Když v tom přijdu na přechod, čekám, až mě ňákej šmoula pustí a najednou si to kolem mě prosviští červený auto s nápisem LUMOS.
Haha, tma sice ještě nebyla, ale reklama dobrá. Kdo by neznal to rozsvicející kouzlo.

Teď mě tak napadl fakt dobrej nápad. Jestli si třeba někdy já nebo někdo z blízkých otevře obchod se svítidlama (což asi nehrozí), musim mu vnutit název obchodu LUMOS MAXIMA :))

No a pak se stala ta největší pecka.
Všichni známe Dobbyho, že jo ?

Všichni jsme mu přáli, když dostal ponožku a osvobodil se.
Hah, tak se koukněte, co mi dneska přistálo na facebooku ve zprávách. :))
Já si z něj udělala trošku srandu, ale kdo máte větší soucit, najděte si ho a ty ponožky mu pošlete, prosim.


Fakt by mě zajímalo, jestli jsem dneska prostě jen moc velkej blázen a snílek, nebo mi chtěl jen vesmír naznačit, že dopis pro mě už je na cestě ♥♥ (trošku pozdě, ale přece!).
 Každopádně vyjít teď ven a vidět třeba bílou sovu, klofana nebo testrála (toho bych vlastně neviděla) tak asi na místě umřu.

Oukej, tak snad už příště normálnější článek. :))
Michelle


13 komentářů:

  1. ..a ja si zrovna dneska toho novyho pottera koupila!:D
    kazdopadne bych chtela videt tvoje kolegy, jak hrajou divadlo!!! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já si na rebela v tom skladu přečetla první dvě stránky O:) :DD a rozhodně s koupí nebudu dlouho váhat. protože číst to takhle na tajňačku ve skladu by bylo za prvý zdlouhavý a za druhý vůbec ne tak super pocit!

      joo byl to fakt pohled k nezaplacení. :D ty dvě byly ještě tak debilně přikrčený - jakože dva ty malý Potteříci. Ty druhý dva nad nima stáli a měli hrozně vážnej výraz - a když viděli, že je vidim, tak jsme se všichni málem počůrali smíchy.

      Vymazat
  2. Přítel zrovna včera( takže u vás dneska) Harryho dočetl a pak jsme o tom diskutovali. Ovšem fetišista na ponožky mě pobavil:D Škoda že nenosím pletený:D

    OdpovědětVymazat
  3. Hrali divadlo :D, ale nového pottera snáď dostanem na Vianoce :D

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to je bomba :DD Jinak Češi, co dávají vyloženě cizokrajnna jména svym dětem.. To je proste pakarna. A ten fetisista taky sila:D

    OdpovědětVymazat
  5. Haha článek mě pobavil :D A nedávali pak večer na nově Harryho? Já na něj právě koukala :D

    MŮJ BIO SVĚT

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to jsou 100% náznaky na Harryho Pottera! Měla by ses znovu vypravit do jeho světa ^^

    Gabux

    OdpovědětVymazat
  7. :D Hezký. :D Já si zrovna začala sjíždět znovu knížky Harryho, ale v audio podobě, už jsem u druhé knihy a posloucháme večer s přítelem před spaním.

    Jinak ponožky nemají chybu. :D Už jsem na toho chápka taky narazila a to v několika různých skupinách i diskuzích, asi ho to musí fakt bavit když prolejzá celý internet. :D

    Days of Daysy

    OdpovědětVymazat
  8. Bože miluju harryho, znám nzpamět uplně všechno :D hezký článek :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat
  9. To je naprostý propojení!
    Jo, taky si jinak začínám všímat, že ty fakani se jmenujou nějak zvláštně. Za pár let tu budou samý babičky Džesiky.

    Prolhaná Mrcha

    OdpovědětVymazat
  10. Máš krásný blog :) http://nicoleshyblog.blogspot.cz/2016/11/posledni-podzimni-outfit.html?m=1

    OdpovědětVymazat
  11. Tyjo a tys chudákovi Dobbymu nic neposlala :( :D

    OdpovědětVymazat
  12. Článek, který pobavil. :D Miluju Harryho Pottera. Jsem prostě Potterhead a novodobý Dobby? :D To je masakr!

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥