Co s nešikovnýma rukama? #3

10:00 Michelle B 1 Comments

Tenhle článek jsem měla rozepsaný ještě tak rok zpátky. Jenže, jak už jsem psala v minulým článku, na blog jsem se nějakou chvíli vyprdla. Tak aby se mi ale uplně neztratil, tak ho sem dám i s původním textem. :)

Nedávno jsem byla kvůli nemoci pár týdnů doma. Spousta kolegů mi psalo, jak už se určitě těším do práce, jak se doma musím děsně nudit. A jak ten čas vůbec neutíká, když jste takhle dlouho doma.

Kulový!

Já konečně měla víc času a pustila se s těma svýma rukama zas do něčeho novýho. :)
Začala jsem si tak trochu doma šmodrchat a vzniklo z toho toto.
Pak mě napadlo využít přízi i na něco lepšího a zkusila jsem si háčkovat. Upozorňuju, že tohle byl můj uplně první pokus, a protože jsem fakt tatar, nemohla jsem začít třeba od obyčejnýho řetízku. Já se pustila do povlaku na polštář se vzorem... :D

A co vy a ruční práce? :) 

1 komentář:

  1. Já jsem hrozně nadšená, jakmile mám něco tvořit. Baví mě hrozně moc ten proces, to, že výtvor pak stojí za kulový, to mě trošku zamrzí, ale aspoň někdo mi to vždycky pochválí. :) Super první pokus!
    THE WORLD BY MARIA

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥