Po sto letech.

17:00 Michelle B 4 Comments



Hah, ještě nikdy se mi nepovedlo vydat dva články za den. :D
Tenhle píšu jen v návaznosti na článek Joy of November.

Protože o čem tyhle články jsou? O radostech. A já včera zažila jednu extrémní!

O blog nebylo už celý měsíc postaráno, měla jsem nějaké trable v rodině, a tak nebyl čas ani chuť sem nějak přispívat. Všechno se naštěstí vyřešilo, jen ta špatná nálada mě pořádně nepřešla.

A cože se to včera stalo?

Já vyhrála! Vyhrála jsem svojí první giveaway! (Na to jste určitě všichni zvědaví, já vim.) - Blog mám teprve 3/4 roku, jen tak nějaká GA mě nenadchne, takže jsem se za celou dobu zúčastnila tak třech. A štěstí se na mě usmálo! :)

Právě ke mě až z Irska putuje tenhle nádherný diář. Posílá mi ho usměvavá Gabča z blogu The Story of Gabriella. :)




Pokud její blog neznáte, doporučuju se na něj mrknout a okamžitě dát do sledování.
Přispívá totiž nejen vkusnými outfity, ale také se věnuje focení a tak je její blog plný nádherných fotek - ať už jsou to self portréty, zmiňované outfity, a nebo svatby! :)
Hlavně žije v Irsku, takže se můžete pokochat i cizinou.
A navíc - je krásná.

Určitě to není její poslední giveaway, takže se příště můžete zúčastnit i vy! :)

Ještě jednou (už asi po pátý) děkuju! :)




4 komentáře:

  1. Jéé, tak to gratuluji, to je super, musím mít urččitě ohromnou radost, protože je diář opravdu krásny :) A Gabči blog znám a musím souhlasit, že je opravdu super :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jej to je super, mne sa este nikdy nepodarilo nic vyhrat...takze to nejak uz ani neskusam. Ale je super ze sa na teba stastie usmialo, taky diar to by sa zislo aj mne, musim sa o nejakom poobzerat.

    OdpovědětVymazat
  3. blog poznám a je super, tak ako aj diár :)

    OdpovědětVymazat
  4. Diár je veľmi pekný, elegantný a zároveň hravý. :)
    http://rebelliouslily.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥