Drbání na bříšku #1

18:06 Michelle B 8 Comments

Je klasická neděle večer.
Válím se v posteli, na nočním stolku mi pomalu stydne čaj, takže ho do sebe rychle kopnu celej, protože studený čaje nesnášim. (jó. ledovej čaj je totiž úplně jiný kafe!). A tak nějak mě přepadla taková chvilka, že bych třeba mohla napsat na blog i něco trochu jinčího, než furt ty svoje foto žvásty.

Zkusit bejt taky trošku víc osobní.
No, akorát vedle mě leží moje roční pískle (rozuměj pes, né mimčo). Vypadá to, že ho hrozně frustruje to, jak tady ťukám do klávesnice. Neustále mi do ní ťuká taky. Takže mi to moje psaní celkem komplikuje. Už takhle nezvládám psát bez chyb, a ještě když musim mazat ty chyby po něm.
"ježišiii, nech ten koomp a drbej!" .. Je mi jasný, že kdyby uměl mluvit, něco takovýho by mi asi vpálil do očí. a bůh ví co všechno by o mě ještě vyhlásil!
Původně jsem tenhle článek chtěla pojmenovat nějakou klasikou, jako Čajíčkování. Ale právě kvůli Teddymu to prostě bude drbání na bříšku. nic horšího mě napadnout nemohlo
Taky co si budeme povídat, takový drbání, to je vlastně docela příjemná věc. moje záda žalostně sténají!

Celý tenhle týden jsem měla volno v práci.
Ale bohužel bych zasloužila nafackovat. Co jsem chtěla stihnout, jsem samozřejmě nestihla. ikdyž celkem slušnou výmluvu na to mám
Já jsem se totiž na začátku tý svý dovolený zbláznila a objednala fialovou barvu na vlasy. Protože fialovou miluju. No a kam jinam jí prostě napatlat, než na vlasy, že jo.  Teda naštěstí jsem se nejdřív chtěla ujistit, že mi ta fialová padne, a tak jsem se pustila jen do ombre.
No ale bohužel jsem se zasekla tak nějak v půlce. Já si totiž nejdřív musím odbarvit svojí hnědou, a pak na to plácnou fialovou. Ale bohužel jsem pak měla větší starosti právě s Teddym. Takže teď chodím s půl blonďatou palicí a fialová barva na mě smutně kouká ze stolku. bože já se tak bojim!

Ale prostě fialový vlasy chci už sakra dlouho. A proč to pořád odkládat?
Takže jsem si sama na sebe dupla, že když něco chci, tak si za tím musím jít. A jdu do toho!
A vy byste měli taky. Žádný pak, teď hned! :D 
Protože někomu sice může jeho sen spadnout přímo do klína, ale 90% lidí si za svým snem musí jít a vydřít si ho. A o to větší je to pak zábava! A o to víc si toho člověk váží, když už se k tomu dostane! :)

ALE! Jedna věc se mi tenhle týden stejně povedla!
Jelikož jsem začala tak nějak víc aktivnějc využívat instagram a samozřejmě se naučila používat všechny ty možný hashtagy, aby si mě třeba někdo všimnul a pak ze mě udělal svýho osobního fotografa (haha), tak se mi stala jedna taková supr věc.
Pár mých fotek olajkovala totiž česká IG stránka Canonu! No mohla jsem mít větší radost? Mohla, protože jednu z nich mi "osrdíčkovala" i Péťa z blogbyP. Což je taky hrozně supr blog mimochodem!

A jaký byl ten váš týden? Pochlubte se mi, ať máme všichni dobrou náladu! Protože dobrý nálady není nikdy dost! :) 

A vůbec, hodťe mi sem vaše IG profily. Já se ráda kochám! :) 
Michelle ♥

8 komentářů:

  1. Páni, gratuluju k těm lajkům od Canonu! Já svůj týden strávila na lyžáku. Můj IG je @kateslajchrtova. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc, bylo to pro mě docela překvápko! :)

      Vymazat
  2. Krásný článek, chtěla bych moc vidět, jak vypadají ty fialové vlasy, tak se pak určitě pochlub:-)

    www.jdeocestu.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Haha, no jestli nebudu vypadat jak strašák, tak se ráda pochlubim. Už jen kvůli těm nervům. :D

      Vymazat
  3. Dobrá práce s tím IG. Já jsem právě v jednání s jedním tvůrcem fitness aplikace ( z Jů Es Ej, chápeš :D ), kterému se, nevím proč, zalíbili moje fotky a chtěl by je do svojí appky. Tak uvidíme jestli z toho něco bude ;)

    Tom z TH Svět

    OdpovědětVymazat
  4. Týjo, gratuluji, Míšo, a zároveň děkuji za milé komentáře na mém Instagramu :)). Vždy mi od Tebe udělají radost :). A vlastně mi teď i došlo, že Tvé fotky vždy nějak minu, takže po dopsání komentáře jdu na to :3.
    Co se týče mého týdne, tak volnější než ten minulý, ale i tak hodně školy. Do toho ještě víkendová depka, ale nebudu si stěžovat :D.

    OdpovědětVymazat
  5. Jeej tu radost z instagramu chápu :D já mám vždycky radost, když mi třeba olajkuje fotku nike nebo starbucks, což je trochu vtipný, vzhledem k tomu, že tam pracuju, ale stejně by mě zajímalo, kdo ten oficiální instagram sbux vede :D
    www.getmovincz.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Tak kdyby se mi tohle stalo, tak nosím nos hodně vysoko!!!:D Gratuluju!! Mě vždycky dělá radost když mi "lajkne" fotku nějaký fotograf a nepřipadám si pak úplně marná :D

    A na ty fialové vlasy jsem zvědavá!!:)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥