Joy of November

14:00 Michelle B 0 Comments

Minulý článek na tohle téma byl už v říjnu. Bohužel jsem se tady na měsíc odmlčela. Ale s novou šťávou se vracím. A jelikož se vám minulý článek líbil, "pochlubím" se tedy s mými radostmi i teď.

Moje radostná vzpomínka?
Vlastně to ani není radostná vzpomínka, spíš smutná. Ale ráda na ni vzpomínám. 
Pracuju v obchodě, konkrétně v Tescu. 
Určitě jste každá zaznamela ten veliký boom okolo černého pátku. Kupodivu se i Tesco přidalo se svými akcemi. 
Díky reklamě v televizi a letáku se černý pátek v Tescu vryl lidem asi hodně pod kůži. Nabízeli jsme totiž výrazné slevy na některé elektro.
No, akce ráno začínala od 8 - světe div se, už před sedmou ranní se v obchodě shromáždila tlupa lidí. Nicméně, deset minut před osmou to u nás vypadalo jako v 6 ráno před Kauflandem - tak 60 lidí čekalo na vytoužené výrobky z letáku. - V pohodě, kdyby nám centrála neposlala od každého výrobku jen 6 kusů!
Mezi lidmi vypukla mela, každý se na klec se zbožím vrhnul jak nenažraný medvěd po zimním spánku, my měli co dělat, abychom se vůbec dostali přes ten rozčilený dav. A nakonec jsme ještě přežili bouři nadávek od lidí, na které se prostě nedostalo nic. 

Je vtipný, ale zároveň smutný, co s lidmi dokáží udělat obyčejné SLEVY!



Písnička
Předminulý měsíc to byla jednoznačně Adele a její Hello.
Poprvý jsem ani ten její text nevnímala, tak jak ho napsala. Nevnímala jsem žádnou ztrátu bejvalýho, ani nějakou velkou lásku z minulosti. Spíš jsem při ní myslela na svýho bratránka, kterýho mi přesně před rokem pár dní před Vánoci srazil vlak.. 


Jenže pak na mě ta písnička hrála snad i z lednice.

A v listopadu jsem tak nějak zapátrala v mých song archivech. A momentálně si pořád dokola pouštím skupinu, kterou jsem chvíli poslouchala tak před dvěma lety.
Jmenujou se Daughtry, a tahle je prostě pecková: 



Předmět

Jako každé pondělí jsem si to zamířila do Lidlu. (Protože Lidl je levný! :D) A narazila jsem tam na svícny. Stály fakt pár šušňů, na to, jakou dělají parádu. Jsou udělané na způsob adventního věnce, každý svícen má na sobě malou číslici. Ale kdo by vydržel zapalovat to po jedné. :D
A potom ještě naprosto boží stuhy, mašličky, balící papír a všechny nemožný věci na Vánoce.




Článek
Minulý měsíc jsem nejenom nesledovala svůj blog, ale ani ty ostatní. Za což se ještě jednou omlouvám. Ale v říjnu mě asi ne
jvíc potěšil článek na blogu Dede. Článek, který mě sice svojí délkou trošku zastrašil. Ale ani jsem se nestačila pomalu nadechnout a byla jsem u konce. A jeho obsah? O originalitě. 

Zpráva
Tak nejšťastnější zprávu minulého měsíce mi přinesl starší brácha. Jsem podruhé teta! :)
Naštěstí jsou obě zdravé, jak maminka, tak jejich vytoužená holčička. A co víc? Narodila se přesně o den dýl, než přítel. Aspoň se mi to bude dobře pamatovat. :D



A co vám udělalo v listopadu největší radost? :)

0 komentářů:

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥