Čokománia!

20:06 Michelle B 24 Comments

Ahoj! :)

Tak jak užíváte poslední adventní neděli?
Já jsem ráda, že žiju. Nejradši bych se zahrabala někam do nory. (Tukové zásoby jsem si za poslední dobu nadělala až až :D).

Docela mi chybí sníh. Těšila jsem se, jak budu přítele válet ve sněhu a cestou do práce budu na auta malovat oči. Ale zatím nic.

No, tak k tématu. :)
Nevím jak u vás, ale u mě v tomhle období nejvíc frčí horká čokoláda!

A já pro vás mám právě v tomhle článku pár tipů, jak si ji ještě vylepšit!

Co takhle zkusit přidat ARAŠÍDOVÉ MÁSLO?
1 hrnek mléka
1/2 hrnku smetany
115g mléčné čokolády
1/4 hrnku arašídového másla

(Zdroj: http://itsaflavorfullife.com/peanut-butter-cup-hot-chocolate/)


NUTELLU si asi už v životě nekoupím, ale jestli se někomu válí zbytek v kuchyni, může ji přidat do čokolády.
1 hrnek mléka
2 lžíce Nutelly
1 lžíce kakaa
špetka soli


Téměř každý den si kupuju POMERANČ, takže ten tam prdnu taky.
1 hrnek mléka
lžička cukru
lžička pomerančové kůry
60g hořké čokolády

(Zdroj: http://deliciouslyyum.com/spiced-orange-hot-chocolate/)


DÝNĚ má sice svoje období za sebou, ale pořád jí nemáme dost!
1 hrnek mléka
1 lžička javorového sirupu
1/2 lžičky dýňového koření
1 lžička kakaa
(Zdroj:http://tidymom.net/2011/pumpkin-spice-white-hot-chocolate/)

A co čokoláda s  KARAMELem?
1/2 hrnku kakaa
1/4 hrnku smetany
140g mléčné čokolády
pár lžic karamelového sirupu/omáčky (podle chuti)

Teď přichází moje nejoblíbenější BAILEY'S
1 hrnek mléka
1/2 hrnku nasekané mléčné čokolády
60ml Bailey's

A trochu přírody - LEVANDULE
1 hrnek mléka
1/2 lžičky levandulových poupat/kvítků
1/2 hrnku nasekané bílé čokolády
(Zdroj: http://www.alamodejournals.com/index.php/2010/03/hot-for-chocolate/)

Už jste se naladili na tu správnou vánoční atmosféru? :)

24 komentářů:

  1. Miiiisooo, ty mi delas takovy chute!! :DD Ta s Bailey's vypada tak dokonale, uz vim, co bude prvni vec, kterou si po vyplate koupim, ted jsem svorc :D. No s tou Nutellou, jestli je duvod palmovy olej tak s tebou souhlasim, ted jsem dostala dve k Mikulasi a jednu koupila kamaradovi k narozkam, ale zaprisahla jsem se ze to byly posledni,,, Nutellu miluju, ale zviratka vic a to co se deje kolem je proste sileny, to se neda jinak rict.
    Pomerance uplne nesnasim, takze to bych asi vynechala, to radsi pomerancovy dzusik om nomnom :D. No a karamel?! Ten u me vede na prvnim miste:)).
    Diky za tyhle tipy, urcite je vyuziju a rekla bych ze hned zitra v praci :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Presne to byl ucel clanku! :D Ale musim rict, ze jsem mela co delat, abych ho napsala a neposlitala se u toho. :D
      Jasne, nikdy jsem se o to tolik nezajimala. Vedela jsem, ze se kaci destne lesy, ale neresila jsem kvuli cemu. Ted, kdyz se to rozmohlo a je toho plny internet, se mi z toho chce akorat brecet. Nejhorsi je, ze ten palmovy olej je snad uz skoro ve vsem, co jsem doted kupovala. :/
      Tak ti preju dobrou chut a hlavne co nejmin vycitek, az si po vanocich stoupnes na vahu! :D :)

      Vymazat
    2. Hlavne je to i v piti, ve vsem, no chapes? To je proste nechutny... jinak dekuju za nazor u myho clanku, mas tam odpoved, moc me to pobavilo a potesilo :-).♥

      Vymazat
  2. Tyjo, čokoládu jsem neměla ani nepamatuju. A to je takhle jednoduchá? No nic. Hned zítra jdu na to! :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No jéje! Jednoduchá a výborná věc! Hlavně pak počítat s trochou nadbytku v pase.. :D

      Vymazat
  3. mňa, tie recepty vyzerú skvelo, obzvlášť na zimné dni!:) cez prázdniny s priateľom určite niektoré vyskúšame!:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen do toho,hlavně neutahovat opasky.. :D

      Vymazat
  4. Všechny vypadají moc pěkně :))
    http://veronicaslife8.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. WOW :O určite z toho niečo vyskúšam vyzerá to lákavo ;)
    Pozývam ťa na našu vianočnú giveaway ;)
    Fashion Lovers

    OdpovědětVymazat
  6. Tou dýňovou a karamelou jsi mi udělala hrozný chutě :D já naštěstí jak pracuju ve Starbucks, tak si můžu takhle experimentovat a přidávat si do ní jak dýni, tak čokoládu, karamel, vanilku a různé šlehačky a posypky :D ale na štíhlou linii to moc není :D
    Getmovin by Deni

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jej, ty pracuješ ve Starbucks? No to ti kafe musí lézt i ušima! :D Ale určitě musí bejt příjemný si sem tam nějakou tu ňamku udělat :)
      Jen by to mohlo mít opačný účinky! :D

      Vymazat
  7. wau robíš mi také veľké chuťky akurát sedim/lezim na gauči po pravici mám tortu :D a teraz by sa mi zišiel ten levanduľový nápoj, škoda že nemôžem jesť čokoládu ani pomaranč lebo toto vyzerá naozaj chutne :D akurát čo si práve dnes večer urobím ak ostanem doma tak bylinkový horúci čaj - čaje mám najradšej ♥ , vianočnú atmosféru už máme doma - stromček, výzdoba, umyté okná už len čakať na ježiška :D

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Pekný článok! Akurát som dostala chuť na niečo sladké! :( :D ♥

    Prajem pekné prežitie vianočných sviatkov ^^~ | Gabrielle
    ♡ Bio and natural cosmetics ♡
    ♡ christmas giveaway | Realash - lash enhancer ♡

    OdpovědětVymazat
  9. Tak týmto článkom si mi teda urobila poriadnu chuť na horúcu čokoládu ♥ Ale nei takú tú bežnú, ktorú si môžem kúpiť v kaviarni, ale práve takú, aká je na tých fotkách! :D Asi si aj ja budem musieť dať niečo sladké.

    31shadesofaubergine

    OdpovědětVymazat
  10. Úžasné recepty! Horká čokoláda je v tomto období takovým "must have"! :)

    Mare di Fragole

    OdpovědětVymazat
  11. Také jsem se těšila na sníh, poprvé po dlouhé době, a zrovna není... ale vzhledem k tomu, že jsem první zimu v Praze, tak jsem ani nepočítala, že tu bude, ale těšila jsem se, jak pojedu za rodinou na Vysočinu a tam ho bude víc než dost.. mimochodem krásný článek a hned přemýšlím, jestli si také něco tak moc dobrého neudělám!:D:)
    Lovies 47
    Vánoční giveaway

    OdpovědětVymazat
  12. Mňam. :) Tá levanduľová znie zaujímavo, mala by som vyskúšať.
    SweetSunshine

    OdpovědětVymazat
  13. Mňaaam! Ja som totálny čokoholik :)))
    Simimaus

    OdpovědětVymazat
  14. No super, a teraz mám chuť na čokoládu;D

    OdpovědětVymazat
  15. Taky jsem zanevřela Nutellu, jsem ráda, že nejsem sama, komu to vadí :) Pěkné svátky

    OdpovědětVymazat
  16. to musi byt mnamka :)
    Pozyvam na povianocnu GA kde najdes darceky ako Guess ci Dermacol :) tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2015/12/povianocna-ga.html

    OdpovědětVymazat
  17. wow rozhodně chci vyzkoušet tu dýňovou a s arašídovým máslem! Čokoláda je jedna z mála věcí kam jsem ho ještě nezkusila nacpat:D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥