Joy of September.

18:11 Michelle B 10 Comments

Finally :)
(Zdroj: weheartit.com)






Člověk občas zapomíná v životě oceňovat to dobré. Alespoň já. Často se přistihnu, jak pořád něco kritizuju, pořád se mi něco nelíbí.
Ale úplně zapomínám chválit a povznášet to, co mi udělá radost.
A tenhle měsíc toho bylo požehnaně.

A to nemám ráda podzim.






Začala bych vzpomínkou.
Byl to asi předposlední víkend a v našem městě byla pouť. Ta byla ale neskutečně nudná, takže jsme s přítelem dopili první pivo a rozhodli se jít domů. Jenže v tu chvíli přítelovi někdo napsal a připomenul mu pozvání na narozeninovou párty (která už byla v plném proudu). Moc na takovéhle akcičky nechodíme, navíc já ty lidi vůbec neznala, ale tak co, třeba bude sranda.
A jak to dopadlo? Poznala jsem tam naprosto neskutečně skvělé lidi. Úplně jiné, než jsem okolo sebe měla doteď. Celý ten večer ve mě zanechal tak neskutečně zvláštní pocit, že si ho budu asi ještě dlouho pamatovat! 

Písnička
Tenhle měsíc u mě rozhodně válí Nickelback. Dlouho jsem od nich nic neslyšela, až nedávno jsem na ně narazila na youtube a tahle písnička mě prostě neskutečně nabíjí. Nedokážu říct proč, něco v sobě má. A hlavně mě naprosto dostává ten příběh v klipu. (Který ovšem navazuje na klip jiné písničky, takže tak.)

Předmět

Není to tak dlouho, kdy jsme s přítelem kroužili po městě a nevěděli co roupama. No nakonec jsem zapluli do Levných knih. Nějak nás tam ale nic neuchvátilo a tak jsme se rozhodli odejít. Ale cestou ke dveřím mě i přítele praštila do očí krásná dekorace. Už dlouho jsme po něčem takovém koukali, ale nikdy jsme to nedali do košíku. A tak si tohle krásné srdíčko štrádovalo cestu s námi až domů. :) (a už poctivě visí)

Článek
Sice trošku reklama, ale naprosto nedomluvená. (To zní fakt blbě :D). Tenhle měsíc jsem objevila blog Poslední panna. Slečnu sice vůbec neznám, ale její články mě momentálně baví ze všeho nejvíc. Zejména ty o Evženovi, protože sama jednoho takového znám. (A sama jsem jedním kdysi byla.) - Takže doporučuji přečíst!

Zpráva
Není to tak úplně zpráva. Ale když jsem na konci srpna přijela z Lipna, blog měl přesně 1111 shlédnutí a 11 pravidelných čtenářů. U toho jsem se vážně pousmála! :D :) .. Teď už má 1637 shlédnutí a 19 pravidelných čtenářů. Vážně mě to strašně hřeje u srdce a každému z vás moc děkuju! :)


A co vám udělalo tenhle měsíc největší radost? Byl tenhle měsíc pro vás něčím výjimečný? :) Brali byste tohle jako pravidelnou rubriku? :)

10 komentářů:

  1. Moc pěkný článek. Člověk by si vážně měl připomínat věci které ho těší. Mě se v poslední době stává, že v ničem nevidím pozitivum a stále něco kritizuji, stále říkám jak něco nejde, i když vím, že kdybych se více snažila tak by to šlo. Když se zamyslím nad zářím, tak já ho v podstatě ani moc nepostřehla. Jako kdyby ten měsíc vůbec nebyl, strašně moc rychle mi utekl. Doufám, že říjen bude o dost lepší a že ze mě opadne ta pochmurná nálada. Jinak vůbec bych se nezlobila, kdyby jsi tento druh článku zařadila jako pravidelnou rubriku, baví mě to. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvělý článek :) A ta písnička je skvělá, furt si jí teď pouštím dokola u tebe na blogu :D
    Jinak moc ráda tě chci pozvat na narozeninovou GIVEAWAY, která probíhá u mě na blogu. :)
    FASHION & BEAUTY | ♥ NAROZENINOVÁ GIVEAWAY ♥

    OdpovědětVymazat
  3. No, vidíš, ty nejlepší věci jsou častokrát ty náhodné a neplánované, takže jsme moc ráda, že jsi si nakonec narozeninovou párty užila :)) A ty srdíčka jsou nejvíc, sama si je pořád kupuju :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mi občas přijde, že neumím nic jiného, než si jen stěžovat. Ale právě pak si uvědomím krásu okamžiků a drobných věcí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta písnička je opravdu krásná. A taky se snažím uvědomovat si krásu všech věcí kolem. :)) Krásný článek

    Style in the words

    OdpovědětVymazat
  6. Ta písnička je opravdu krásná. A taky se snažím uvědomovat si krásu všech věcí kolem. :)) Krásný článek

    Style in the words

    OdpovědětVymazat
  7. Překrásný článek, Míšo! :) A když takový budeš psát každý měsíc, tak si moc ráda vždy počtu :). Písnička je překrásná ♥. Moje září bylo ve znamení nového semestru hlavně, ale byly i příjemnější chvilky :). Třeba když jsem zažila osudové setkání, za které jsem nesmírně moc vděčná :).

    OdpovědětVymazat
  8. Podzim mám ráda, ano některé dny nejsou růžové, ale to ani v létě :) hezký článek!

    OdpovědětVymazat
  9. Pěkný článek. Já mám podzim ráda:) To srdíčko vypadá moc pěkně :)
    http://veronicaslife8.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Krásný článek. :)
    Já podzim miluji! ^^ Mám nejradši, jak se všichni začínají zamuchlávat do šal a připravovat na Vánoce. :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    Na mém blogu je právě nový SWEATHER WEATHER TAG! :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥