Ušetři peníze s Canonem!

21:10 Michelle B 11 Comments

Ahoj!

Dneska bych vás ráda informovala o jedné super akci! :)

Firma Canon pravidelně pořádá akce jménem cashback, kdy vám po splnění určitých (primitivních) podmínek vrátí část peněz z nákupu. 
Letos na podzim je akce zaměřena na objektivy typu EF, což jsou objektivy, které využijete s každou zrcadlovkou typu EOS.

Pro tuto akci si vybrala objektivy:
EF 50 mm f/1,4 USM (1 400 Kč)
EF 85 mm f/1,8 USM (1 400 Kč)
EF 24 mm f/2,8 IS USM (1 600 Kč)
EF 35 mm f/2 IS USM (1 600 Kč)
EF 100 mm f/2,8 Macro USM (1 600 Kč)
EF 24–105mm f/3,5-5,6 IS STM (1 600 Kč)
EF 100 mm f/2,8L Macro IS USM (3 000 Kč)
EF 24–105mm f/4L IS USM (3 000 Kč)
EF 50 mm f/1,2L USM (4 000 Kč)
EF 24 mm f/1,4L II USM (5 000 Kč)
EF 35 mm f/1,4 L USM (5 000 Kč)
EF 85 mm f/1,2L II USM (5 000 Kč)

Částka v závorce je suma, kterou vám za nákup vrátí (není to žádný poklad, ale lepší než nic). Aby vám ale nějaké peníze vrátili, je důležité, abyste si nechali doklad o koupi! Objektiv, který si koupíte, musíte zaregistrovat na stránkách Canonu, kam jako přílohu vkládáte právě i doklad o koupi.

Akce platí na objektivy zakoupené v období mezi 28. 8. 2015 - 26. 10. 2015.

No.. blíží se vánoce.. Myslím, že tohle je super příležitost k tomu si konečně pořídit dalšího miláčka do sbírky. :D

Michelle ♥

11 komentářů:

  1. Vůbec jsem nevěděla, že Canon něco takového pořádá. Vypadá to dobře. Pěkný článek :)
    Young, Wild and Free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Canon takovéhle akce pořádá celkem často. :) Nejenom na objektivy, ale třeba i na foťáky. Určitě stojí za to tyhle akce využít. :)

      Vymazat
  2. Canon jsem dříve měla, ale jen kompaktní. Hodně lidí si ho chválí, kdo ví, možná do něj opět půjdu. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Také jsem vůbec o takové akci nevěděla a to sama Canon mám :O Uvažuji o pořízení dalšího objektivu, takže díky moc za tip! :) The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš vůbec za co! Takovéhle akce se určitě vyplatí, takže jsem ráda, že jsem pomohla. :)

      Vymazat
  4. Já jsem Nikonista :D Objektivy Canon jsou oproti Nikonu o něco levnější, a tohle vypadá sakra dobře :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu. Občas se za to proklínám, že jsem se dala na stranu Canonu. :D Ale jsem s ním spokojená a díky těmhle akcím se ty ceny alespoň vyváží. :D

      Vymazat
  5. Páni to je super! Určitě to někdo využije, díky za tip:)
    ADEL'S FASHION LIFE

    OdpovědětVymazat
  6. Ježiš! To mi vůbec neříkej, já musim šetřit a né kupovat nové objektivy, i když mám už dva vyhlídlé :D
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥