Proč já (ne)rada podzim?

16:00 Michelle B 12 Comments

Je to pár dní, co nám oficiálně skončilo léto. (Teď si mě představte, jak brečím.) Jsem sice hodně otužilý člověk, ale jen v létě jsem ve svém živlu.

Četla jsem zatím hodně článků o tom, proč máte podzim rády. Tak jsem si řekla, že to vezmu z té druhé strany. (Protože já podzim fakt nerada.)
♡
(Zdroj: weheartit.com)
A co teda nemám ráda na podzimu?

Je mi zima a klepou se mi zuby. - Protože zrovna dneska jsem světu potřebovala ukázat svůj nový svetřík. No a co že jsou tři stupně!

Mám mokré nohy. - Protože na zimní boty je ještě čas, dneska beru kecky!

Jsem celá mokrá. - Protože jsem klasicky nechala deštník doma.

Mám splihlé vlasy. - Protože jsem si přece zapomněla ten deštník. A to by nebyl správný zákon schválnosti, aby nezačlo pršet.

Jsem prase. - Protože mě klasicky každý rok ohodí auto. A nejlépe celou. A nebo se šikovně svezu po blátě, zadkem napřed.

Jsem netopýr. - Protože do práce chodím za tmy, v práci ven skoro nevidím. A domů jdu taky za tmy. 


A ať zítra od podzimu neschytám takovou nakládačku za tenhle článek, tak alespoň pár věcí, které mám na podzimu ráda:
Barvy. Mlhu. Horký čaj. Knížky. Déšť za oknem. Svíčky. 

(4) Tumblr
(Zdroj: weheartit.com)

12 komentářů:

  1. Souhlasím jak s negativy, tak s pozitivy :)

    Ili Libertad

    OdpovědětVymazat
  2. hahahah, tak to mě dostalo :D Opravdu skvěle pojaté, je to vtipné :) A nezbývá mi nic jiného než se vším souhlasit, i když teda auto mě zatím ještě nikdy neohodilo :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :(
      Ne? No tak to jsi šťastný člověk. Zní to možná nemožně, ale mě fakt každý rok minimálně jedno auto ohodí. Vloni to byl dokonce autobus. :D

      Vymazat
  3. Skvělý článek :D !
    Souhlasím s tebou ,jak s pozitivy tak s negativy .D !


    runeatandtravel.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Já mám podzim ráda, ale uznávám, tvá negativa jsou opravdu (bohužel) pravdivá :(
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak pro mě má taky něco do sebe, ale že bych z něj kvetla radostí, to se říct nedá :D

      Vymazat
  5. to prasa ma zarazilo až kým som si to neprečítala celé :D tiež ma už minulý týždeň stihlo auto riadne ošpliechať, takže nie si v tom sama :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Doufala jsem, že se u toho někdo zarazí :D .. No možná to nechceš slyšet, ale jsem moc ráda! :D

      Vymazat
  6. Naprosto s tebou souhlasím :D Super článek

    OdpovědětVymazat
  7. ja tiež neznášam jeseň :( tak isto som písala článok v opačnom smere, ale teraz musím uznať je nádherná svieti slniečko , vonku padajú listy radosť sa prechádzať s horúcou kávičkou po meste po medzi lístia, ale toto krásne obdobie prejde a prídu zase dažde vietor depky.... :D ...

    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥