Little depressed.

16:13 Michelle B 6 Comments

Nějak moc rychle to uběhlo. Ani jsem se nestačila otočit a máme tu podzim. Ten skok z letních horkých dnů na ty větrné, chladné podzimní dny na mě byl asi příliš rychlý. Nemůžu si na to vůbec zvyknout.
Goody bey summer - Hello autumn 31.08-01-09 2015

Zrovna já, která nadevše miluje horko, písek, slunce, vodu, drinky a nejlépe všechno tohle dohromady, nesu tenhle rychlý přechod hodně špatně. Přijdu si jak zombík. Ráno vstanu, odplahočím se do práce, po práci se zase plahočím domů, doma sebou fláknu do postele a nemůžu se vůbec k ničemu přimět. Měla bych uklidit, dojít se psem, dát prát, uvařit večeři, upravovat fotky, ale nic mě nebaví. Ale vůbec nic. Místo toho se teda válim v tý posteli, piju horký čaj, tulím se k psovi (který tu na mě ale hází smutná očka - kdy se teda jakože uráčím zvednout a dojít se s ním vyčůrat!) a vylévám si na blog srdíčko. :D
(Zdroj: weheartit.com)

Ale popravdě, tohle má vlastně taky něco do sebe. Uvědomuju si, že na podzimu/zimě mám vlastně nejradši to, že si zalezu do vyhřátého pelechu, usrkávám čaj a čtu knížku, nebo upravuju fotky. Venku fouká vítr a já si spokojeně hovím doma. Ona je to celkem taková pohoda, kterou si i dokážu vychutnat.

S tímhle mám přes podzim a zimu hrozný problém. Každý rok si naplánuju, jak budu doma cvičit, jak si konečně přeorganizuju pokoj a momentálně i uvažuju nad menší změnou vzhledu blogu. Ale jak se znám, skončí to prostě s tím čajem, knížkou a psíkem zachumlaným v dece.
Хочу, чтобы это была настоящая, красивая, яркая, сказочная осень!
(Zdroj: weheartit.com)

A co na podzimu zbožňuju asi úplně nejvíc? Ty barvy! Jelikož mám hrozně ráda focení, ty barvy, které přinese podzim jsou vážně ráj. :) A nemusím na ně koukat ani skrz objektiv. Podzim si s přírodou tak krásně vyhraje, že i obyčejné procházky lesem vám dokážou zlepšit den (jen se na to správně oblíknout).

Vím, že pro některé z vás je podzim jeho nejoblíbenější období. Není ani moc horko, ani moc zima. Jenže pro tak teplomilného člověka jako jsem já, je to co se týče oblečení naprosté peklo. :D Ráno odcházím do práce nabalená v bundě a odpoledne nevím, co si dřív sundat, aby mi nebylo takové horko.

Máte podzim rádi? Co si na něm nejvíc vychutnáváte? Máte nějaké tipy, jak neupadnout do "předzimního" spánku? :)

Vím, že článek tohohle vykecávacího typu jsem tu ještě neměla. Ale mám prostě potřebu si s vámi i trošku popovídat. A né vám sem jen házet rady a návody, inspirativní obrázky a moje fotky. Já sama si občas takovýhle článek ráda přečtu, tak snad se se mnou dáte trochu do řeči. :)

Michelle ♥

6 komentářů:

  1. Jednou za čas je potřeba takhle si oddychnout a nic nedělat, a kdy je k tomu lepší příležitost než v těchto chladných dnech? :) Já taky nejraději polehávám s teplým čajem. Nicméně mám spíš problém, že nic nedokážu dělat v létě když jsou horka. Vždycky se přehřeju a pak jsem ráda, že jsem doma v chládku a nic nemusím dělat. :D Doufám, že ještě přijde takové to babí léto, aby se přechod mezi létem a podzimem zjemnil a ještě jsme si užili krásné počasí. :)
    KattyLife

    OdpovědětVymazat
  2. Abych pravdu řekla, tak podzim zbožňuji! ♥ Je to mé nejoblíbenější roční období, miluju ty barvy! Jen se však často stává, že podzim bývá takový ten škaredý, zamračený, upršený a to mě štve. A vždy tolik mrzí.. Navíc jsem ještě listopadová :).

    OdpovědětVymazat
  3. Také si myslím, že ten skok z horkých dnů do této "zimy" byl moc velký a rychlý.. mám raději teplo - léto, sluníčko, vodu.. ale na podzimu se mi líbí, jak je vše krásně zbarvené.. vše má něco do sebe.. ale to počasí co je za oknem ted? Tma, poprchávání.. to ráda nemám..
    Lovies 47
    Zvu tě na GIVEAWAY o knihu, náhrdelník a pleťovou masku

    OdpovědětVymazat
  4. Tento rok to počasie tak rýchlo prechádza, že ma to tiež dosť štve.... Ale ja som zrovna ten chladnomilný človek, ktorému toto studenšie celkom vyhovuje :D Ale viem si predstaviť, ako to máš asi ty, lebo mojej kamarátke je zase skoro vždy zima, takže sa už nie raz stalo, že som mala kraťasy a ramienkové tričko a ona mikinu a bundu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj!
    Já osobně mám podzim moc ráda, nejen kvůli tomu, že mám 1.září narozky. Miluju jak voní vzduch .. nevím, něco mi na tomhle období prostě přijde hrozně kouzelné.
    Moc se mi líbí tvůj blog, stala jsem se pravidelnou čtenářkou a budu ráda, když koukneš i ke mně :)
    I am clarella ...

    OdpovědětVymazat
  6. zo dňa na deň zmizlo leto a prišla jeseň, je mi smutno za letom veľmi, ale na jeseni mám rada tú farebnosť listov, tá krásna príroda, čakám kedy už prestane to upršané počasie lebo nič sa mi nechce :-/
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥