Summer outfit inspiration

10:00 Michelle B 15 Comments

Krásné středeční dopoledne! :)

Tento článek je přednastavený, jelikož včera jsme se s přítelem prostě jen tak sbalili a odjeli na čtyři dny na Lipno. (Bože! Miluju spontánní výlety.) 

Bohužel jsem pro vás nestihla připravit další článek za poznáním světa fotografií, připravila jsem si něco z jiného soudku. 

Často si do počítače uložím obrázky různých outfitů, účesů, DIY ale i receptů a různých tipů a tak mě napadlo tuhle inspiraci sdílet i s vámi! :) Dnes bude týkat outfitů. 

Léto ještě zdaleka nekončí a tak ještě není pozdě na to, nechat se inspirovat a případně si dokoupit nějakou tu novinku do šatníku. (Beztak pořád nemám co na sebe!) 



Jak jste si mohli všimnout, nejraději mám kecky a košile, ale občas se "odvážu" a vezmu si na sebe letní šaty. :) I když v těch vedrech, které tu teď máme, se často obléknu do plavek a jen přes ně hodím nějaký topík a kraťásky a úplně nejradši bych se svlékla i z kůže.. :D

Co v létě nejraději nosíte vy? :)

Užívejte léto. Michelle ♥




15 komentářů:

  1. Já v techto vedrech nosim porad porad kratasy a ruzny volny tílka a nebo taky overaly,ale u nich je problem,kdyz si chces dojit na WC :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Overal mi v šatníku ještě chybí a asi ještě dlouho chybět bude. :D Sice se mi to líbí, ale představa, že jdu v restauraci na záchod (nedejbože na fesťáku do toiky) a musím se svléct skoro do naha.. to mě děsí.. :D

      Vymazat
  2. Krásné outfity, nejvíce se mi líbí 2 a 5:)
    Verranda

    OdpovědětVymazat
  3. Máš dobrý vkus :D Líbí se mi všechny outfity a šaty taky nosím jen někdy :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super! Děkuju :) .. Né že bych se v nich cítila špatně, ale pořád mám nutkání hlídat si, jestli mi někde nevylezou, nespadnou atd.. :D

      Vymazat
  4. Nejlepší na léto jsou prostě šaty ^-^ capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. v takomto horúcom počasí by trebalo chodiť po vonku v plavkách s vejárom v ruke :D , ale inak nosím klasické kraťasy, tričko nad popkom okuliare a idem si :D , čím menej tým lepšie :D
    https://clodyteenmummy.wordpress.com/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně tak! :)
      Já bych brala pojízdný bazén, ve kterém bych se mohla pořád válet a on by mě odvezl kam potřebuju.. :D

      Vymazat
  6. Jéé Lipno, tam to mám moc ráda ♥ to jsme kousek od sebe :)) obecně jižní Čechy mám moc ráda, doufám, že jste si to užili/popřípadě ještě užíváte :)) a tyhle články mám moc ráda, jsou tak inspirativní :))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vážně? .. No to máš pravdu, v jižních čechách je toho tolik k vidění. :)
      Já jsem sice taky z jižních čech, ale kupodivu jsem na Lipně ještě nebyla. (joo, stydím se!).. ale toho výletu nelituju, bylo to vážně super! :)
      Tak to nás bude určitě víc. :) Já sama tyhle články doslova hltám! :D

      Vymazat
  7. Já dělám to samé, mám počítat plný takových fotek. :D Moc si to na Lipně užijte, mně se tam vždy moc líbí! :)

    OdpovědětVymazat
  8. Miluju kostkatý košile, ale žádnou nemám, protože se bojím, že bych to neuměla správně nosit:D
    Jinak s tím aliexpressem, někdy se dokonce bojím, že to nepřijde, už se mi to párkrát stalo, ale líbí se mi, že prodejci jsou vstřícní a pošlou peníze zpět:) nebo jsem četla dost recenzí, že za rozbité zboží posílají i část penět zpět, což je strašně fajn a v české republice na takový přístup můžeme mnohdy zapomenout.. což je smutné:D vlastně.. :D ale na aliexpressu je tolik super věcí, že se musím dost krotit, dokonce jsem si tam kupovala i maturitní šaty:D
    ladycaterpillar

    OdpovědětVymazat
  9. Ten 4. je super! :)

    Natalie
    http://natalieholz.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  10. Taky se takhle inspiruju na internetu a pak když jdu do obchodů, tak jsem zklamaná, že tam nic takového nemůžu najít :D ten první outfit je skvělý, mám takový styl ráda :)

    OdpovědětVymazat
  11. Najjednoduchšie outfity sú podľa mňa top :)

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥