FOTO | scootering

11:18 Michelle B 11 Comments

Ahojky! :)

Kousek léta je už za námi a já se ptám, jak se máte? :) Co zajímavého už jste prožili, jaká místa jste navštívili? :)

Já jsem v koloběhu plném práce, úklidu, zařizování stěhování a spánku. Ale na začátku týdne jsem si udělala malý výlet za rodinkou. :) A spojila jsem příjemné s užitečným, vzala s sebou foťák, malého bráchu postavila na jeho freestyle koloběžku a pustila se do práce! :) (Jak jste mohli vidět už v mém fotoprojektu). Bráškovi je 12 let, skákat na koloběžce se teprve učí. I tak to byl ale celkem vhodný objekt na focení. Ty jeho výrazy jsou epesní :D (No neřekněte, že z něho nevyroste fešák! :D)

Jelikož jsem něco takového fotila poprvé, nečekejte žádné zázraky. I tak ale budu ráda, za každý váš komentář a kritiku. Ale milá slova mi udělají daleko větší radost! :D :)

Výběr fotek v celém článku! :)






 

Máte i vy nějaký zajímavý koníček? Nechali byste se u něj nafotit? :) 

Tak zatím pa, užívejte léto!

Michelle ♥


11 komentářů:

  1. Máš krasne fotky :) !
    Nechces se mrknout na muj blog :) ?

    OdpovědětVymazat
  2. To bych chtěla hrozně moc zkusit. :D Já sama se učím jezdit na pennyboardu a strašně mě to baví, takže to je moje momentální srdcovka. :3 A ta první fotka se mi strašně libí, bráchova kolobežka má úžasnou barvu. :D A takhle na fotkách to vypadá, že už skákat umí perfektně. ;) :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. že joo! a to si jí vybíral sám :D No, myslim že na to kolik mu je skáče fakt suprově :) Třeba se ti poštěstí a někdo ti koloběžku půjčí :) A nebo jí nakonec úplně vyměníš za pennyboard :D

      Vymazat
  3. Super fotky :)
    www.kamiidk.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Jai talent :) hlavně ta první fotka je moc povedená :)
    www.capuccinolover.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Jste zlaté ♥ Moc všem děkuju za krásné komentáře! :)

    OdpovědětVymazat
  6. super fotky, krásne prostredie a svetlo :)

    OdpovědětVymazat
  7. Povedené fotografie :) Těším se na další fotky.
    Lenny Mali i Danmark

    OdpovědětVymazat
  8. Vy mi nepřestáváte dělat radost! ♥ Moc vám všem děkuju! :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥