Photoproject - 50 summer days 2015!

15:30 Michelle B 8 Comments

Ahoj! :) 

Léto už je sice v plném proudu, ale ještě je velká část před námi! Do konce srpna právě zbývá 50 dní a já jsem se rozhodla léto trošku ozvláštnit takovou "challenge", nebospíš takovým menším projektem. :)

Já si veškeré zážitky, výlety, návštěvy a podobně hrozně ráda fotím. Protože je to přesně to, co si chci třeba za dvacet let připomenout. A léto je na takové příležitostí naprosto perfektní. :) 

Takže kdo do toho půjde se mnou? :)
Každý den vyfoťte nějakou fotku, která přesně vystihovala váš den! Něco, co jste prožili, nebo místo, které jste navštívili! Ale třeba i jídlo, které jste uvařili, nebo věc, kterou jste si koupili. Prostě cokoliv! Fotku nahrajte třeba na instagram nebo jakoukoliv jinou sociální síť s hashtagam #50summerdays2015 (bylo těžký najít hashtag, kterej na insta ještě není! :D) A vytvořte se mnou takovou naší sbírku tohoto léta! :)
Výzvu rozšiřte i na svůj blog, ať je nás co nejvíc! :) 

Pro někoho jako já, kdo každý den chodí do práce, šetří na stěhování a jediné zajímavé, co zatím prožil, je fesťák Rock for people, to bude asi dost obtížný vytáhnout z každého dne něco nevšedního. Ale moc ráda si budu každý večer před spaním prohlížet vaše fotky! 

Tak co, jdete do toho?! 

Pokud vás tenhle nápad zaujal, napište mi do komentářů na jakou sociální síť se vrhnete a pod jakým jménem, ať vás můžu sledovat! :) 

Zatím pa, Michelle ♥

8 komentářů:

  1. To je skvělej nápad! Škoda, že jsem se o tom nedozvěděla už před prázdninami :/

    OdpovědětVymazat
  2. Určitě bych do toho šla, ale tak nějak nemám ty fotky kam dávat.. příští léto, nějak to vymyslím! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Jsem na tom podobně jako ty. Všechny dny mi splívají dohromady, práce a nic moc zábava. :D Hrozně ráda fotím, ale moje lenost většinou vítězí, takže bych asi nevydržela každý den najít něco zajímavého a ještě to vyfotit. :D

    OdpovědětVymazat
  4. Taky si fotim výlety a takhle, vlastne skoro všechno :D
    Jdu do toho :)

    http://pozitivnenaladena.blog.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tak tohle zkusím prvních 30 dní na právnické fakultě, myslím, že to bude vtipné :D

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥