My bottle

17:00 Michelle B 1 Comments

Tak jo, házení ovoce do flašky s vodou dělám už nějaký ten pátek. Ale s touhle lahví je všechno jednodušší! Více v celém článku :) 




Totiž, abyste rozuměli, nejsem zrovna z těch, co dodržují pitný režim. Abych se něčeho napila, musí mi to buď někdo připomenout, a nebo musím být fakt zpocená. Ale časem jsem přišla na to, že když si do lahve s vodou hodím jahody a citron, nemám s pitím problém. No jo, jenže aby se dalo do lahve něco takového hodit, musí mít široké hrdlo. (Používala jsem pet lahve od Nestea, Cappy) A teď přichází ten největší problém. Budu sice vypadat jak totální dřevo, ale já prostě z širokého hrdla pít neumím :D Vždycky, ale fakt vždycky, se pocintám. A vrchol byl, že mi to ovoce vždycky nečekaně vlítlo do pusy.

Ale nedávno, na mě odněkud vykoukla právě tahle láhev. A tak jsem se rozhodla si ji objednat. A určitě ji všem doporučuji! 


Je to vlastně něco jako láhev VOSS, o které jste určitě už všichni slyšeli. Lahev My Bottle vznikla už v roce 2014 v Japonsku (Kde taky jinde, žejo.) Je vyrobena z tritanu, takže je zdravotně nezávadná. Má necelých 20 centimetrů na výšku, její průměr je 6,5 cm a její objem je půl litru. Má široké hrdlo, díky kterému si do vody hodíte opravdu co chcete. Zaklapnete víčko, které má v sobě menší dírku, tudíž nepijete z širokého hrdla, ale "jakoby" z plechovky. A pak už je tu jen šroubovací víčko, díky kterému vám tekutina neproteče. (Vyzkoušeno. A opravdu neprotéká! :)
Tady už mé fotky:



Upřímně, přijde mi zbytečné zaplnit si lahev ovocem, jen aby to vypadalo dobře na instagramu.
(A že to fakt dobře vypadá.)
Ale pro mě je důležitá hlavně ta chuť a to, že taky konečně vypiju víc než půl litru denně :)
Namíchat se dá úplně cokoliv a stejně to bude vždycky chutnat výborně! Do lahve si vlastně můžete nalít cokoliv - čaj, kávu, smoothie (Nevíš co to je? Koukni SEM) nebo třeba kakao.

Zaujala tě lahev? Láká tě ochutnat ovocnou vodu bez ochucovadel, přidaných cukrů a dalších látek? 



1 komentář:

  1. Všude ta láhev je ale nikdy jsem se vlastně nedozvěděla na co je?K čemu vlastně? Ale tvůj článek mi to konečně vysvětlil :-) ted mě láká mnohem víc :-) bomba... ;-)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥