Weekly update 0.1

20:41 Michelle B 0 Comments

Tento týden jsem strávila poměrně dost času s foťákem v ruce. Ale nemyslím si, že by stálo za to o každém dni rozepisovat článek. A tak to všechno splácám dohromady :)

Na začátku týdne jsem se málem rozplynula. Přítelův bratr si pořídil štěně - huskyho. Byla jsem z něj tak "vodvařená", že vám ho prostě musím ukázat! :) 



V sobotu mě čekala škola. (Kdo sakra jezdí v sobotu do školy?!) .. A jelikož se mnou vyrazil přítel a já měla po přednáškách čas, vydali jsme se do místního nákupního centra.
Proboha, jezdím tam už víc jak půl roku a ještě jsem si jich nevšimla? 
Mluvím o opičkách, které jsou zde zavřené ve vitríně. Je to určitě hezká podívaná, ale je mi jich líto..
A přestože nebylo zrovna nejkrásnější počasí, vyrazili jsme se podívat i na místní skatepark.


A závěr týdne? Řekla jsem si, že když už jsem dostala tu formu na muffiny, mohla bych se do nich taky už pustit. No jo, to bych nebyla já, abych si to stejně nerozmyslela. Já, jakožto náročný milovník jídla (ale mizerný kuchař) jsem se rozhodla se trošku víc rozmazlit a udělat cupcakes. 
V životě mě nenapadlo, že existuje takových druhů! 
V míse už mi ale začínaly černat banány, a tak byla volba jasná. A další háček? Proč se nepustit do vaření/pečení, aniž bych se ujistila, že mám všechny ingredience, že jo. No nevadí, stejně se dílo podařilo :) tedy aspoň podle chuti. (vzhledově vypadají spíš jako ..., no posuďte sami :D)



Jaký byl váš víkend? Pečete cupcakes? Jaké máte nejraději?
Pište do komentářů :)


0 komentářů:

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥