The Beginning.

17:27 Michelle B 0 Comments

Ahoj všichni! :)

Ve svých (téměř) dvaceti letech jsem se rozhodla založit si blog. Kdysi jsem jeden měla (ve 14ti? ;D), ten ale opravdu vidět nechcete.

A na co se sem můžete přijít mrknout?
Nechci se škatulkovat do nějakých kategorií, proto by se dalo říct, že budu psát o všem (ikdyž se to nedá říct doslova ;D). Především chci tenhle blog zaplnit zajímavými návody, tipy týkající se fotografování, úpravy fotografií a zároveň tak trochu i prezentace mých fotek. :) Ale nemyslete si, že tady máte nějakého profíka. :D Jsem jen nadšený amatér, který se chce ve focení zdokonalovat, stejně jako se (doufám) bude zdokonalovat i tenhle blog :)
A aby to nebylo tak jednotvárné, ráda bych přidávala něco málo ze světa módy, účesů a třeba i něco málo o mně. :)

Doufám, že se vám moje články, fotografie a třeba i videa budou líbit a budou vám k užitku:)



Takže pa, Michelle :) 

0 komentářů:

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥