Random photos #1 - okousané prsty

12:44 Michelle B 3 Comments

Čauky :)

Dnes mě slunce vytáhlo z postele poměrně brzo. A protože jsem aktivní člověk, vyrazila jsem na lov. Na lov momentů!




Má procházka začínala u lesíka, vedle kterého je tahle na první pohled absolutně ničím nezajímavá a zarostlá louka. Každý ji ale vidí jinak. A takhle se na ní dívám já. :)



Moje cesta se pak stočila k rodinným domkům. U jednoho z nich na mě čekal tenhle fešák. Při pózování mu posloužila jeho snídaně. :D 


A proč okousané prsty? 
V průběhu psaní tohohle článku doslova trpím :D . Jak mi prsty kmitají po klávesnici, přitahují pozornost mého štěněte. Malíček už mám celý rudý. :D a kdo že za tím utrpením stojí? Představuji vám Teddyho, mé půlroční štěně :)







Budu ráda, když mi napíšete do komentářů, jak se vám fotky líbí. Ale ještě radši budu za každou kritiku, která mě posune zase o kousek dál. :)



Zatím pa, Vaše Michelle ♥ 


3 komentáře:

  1. Ráda bych ti napsala kritiku, když o ní tak stojíš, ale mě se to prostě líbí :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. I tak mě to neskutečně potěšilo! Děkuju :)

      Vymazat
  2. Jé, krásně fotíš. :) Taky ráda fotím, už se těším, až bude hezké počasí.
    Jinak ty okousané prsty znám, mám doma 3 měsíční štěňátko. :)

    OdpovědětVymazat

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥