Přátelé po celém světě

18:27 Michelle B 0 Comments

Ahoj! :)

Jak jste si mohli přečíst v minulém článku, studuji cestovní ruch. A k tomu prostě patří znalost jazyků :). Jenže jak si rozšířit slovní zásobu, procvičit gramatiku, pokud zrovna nejste ve škole? A šprtat se doma nad učebnicí, to je přece příšerná nuda!
Dnes mám pro vás pěknou vychytávku! :)



Poznáváš rád/a nové lidi? Co takhle si najít přátele po celém světě a spojit tak příjemné s užitečným?
Při mém každodenním brouzdání po internetu jsem narazila na zajímavou stránku - Interpals. Je to něco jako Facebook, nebo spíš Lidé.cz (kde jsou ty časy.. :D )

Mluvíš plynule cizím jazykem a ráda by sis s někým popovídala? Chceš se naučit cizí jazyk, ale na návštěvy kurzů nejsou peníze? Vytvoř si profil, nastav si ho přesně tak jak potřebuješ a začni vyhledávat nové přátele! :) 


Jsem na tomto portálu registrovaná cca rok a je to naprostá bomba! Nastavila jsem si, jakými jazyky mluvím a na jaké úrovni. A jaké jazyky bych se chtěla naučit. Během pár chvil se začali ozývat první kontakty (Jasně, zprávám typu "hey babe u really hot give me your skype" se ani tady nevyhnete, ale jedním kliknutím se ti lidé dají zablokovat :)) Našla jsem si ale i několik přátel (z Ameriky, Turecka, Anglie, Německa, Peru..) a píšu si s nimi doteď :) S některými jsme se pro lepší komunikaci přidali na Facebook a Whatsapp.
Je fajn, poznat jiné kultury, jiné způsoby života a víte co je největší sranda?
Učit cizince česky! :D

Pokud však nechcete vysedávat u počítače, můžete si zde najít přítele na
posílání dopisů či pohledů. :) Známky sice nejsou zadarmo, ale ten pocit, že vám ten pohled poslal někdo z druhé strany zeměkoule, za to určitě stojí :) 


Pokud si nebudete vědět rady s registrací nebo nastavením, ráda vám pomůžu. :)

Už jste o tom zaslechli? Jste registrovaní a našli jste si zde přátele? Napište mi své zkušenosti do komentářů :)


0 komentářů:

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥