Něco málo o mně

19:53 Michelle B 0 Comments

Čauky,

v první řadě vám chci neskutečně poděkovat za první stovku zobrazení mého blogu! Vážně vám neskutečně děkuju! ♥ 
A za druhé. Napadlo mě, že když už tu s vámi sdílím svůj život, mohla bych vám sdělit něco víc i o sobě. :)

  • Moje jméno je Míša
  • Bydlím v jihočeském kraji
  • Příští měsíc oslavím dvacáté narozeniny
  • Jsem trpaslík, měřím tak metr a půl (no dobře, je to metr šedesát, ale pořád si jako trpaslík připadám) 
  • Mám přítele, s kterým také příští měsíc oslavíme páté výročí (pane jo, to to letí)
  • Vystudovala jsem gymnázium (haha, děsnej šprt) a teď studuji cestovní ruch
  • Miluji hudbu - poslouchám ji snad i na záchodě :D
  • Ráda fotím (nečekaně :D)
  • Jsem úchyl na svíčky - mám jich doma snad milion a nestíhám je pálit :D
  • Nesnáším šatní skříně. Nikdy v ní totiž neudržím pořádek víc jak tři dny. (Nutně jednou musím mít šatnu, tu z amerických filmů :D)
  • Miluji sladké!
  • Nesnáším horory - ještě měsíc po zhlédnutí v noci přítele budím ať se mnou jde na záchod (protože ta příšera, démon, vrah, whatever přesně ví, že jsem ten horor viděla a půjde po mě)
  • a naprosto miluju balónky - hlavně ty s heliem! (z toho prostě nikdy nevyrostu)






Tak, tohle byl takový oddechový článek pro ty, kteří jsou (jako já) utahaní jako koťata. Budu ráda, když mi do komentářů napíšete, jestli spolu máme něco společného. :)
A pokud ne, tak mi aspoň zanechte nějakou malou zprávičku a odkaz na váš blog (protože dneska už nic jiného než točit kolečkem na myši prostě nezvládnu ;D) 



Pa, Michelle ♥

0 komentářů:

Každý komentář potěší, děkuju vám ♥